יום ראשון, נובמבר 20, 2005

איך מצטרפים לגוגל אדסנס?

לפני ההרשמה לתוכנית גוגל אדסנס, יש לקחת בחשבון מספר גורמים על מנת שגוגל לא ידחו את בקשתך להצטרף לרשת הפרסום שלהם.
1. רצוי מאוד שהאתר שלך יהיה תחת דומיין שלך, מכיוון שאחסון בשרת חינמי מלווה בפרסומות אחרות ולפעמים גם חלונות קופצים, גוגל עלולה לדחות אתר כזה מאחר ואינו נראה מקצועי. זכור כי ברווח שתכניס ממודעות האדסנס תוכל בקלות לממן כתובת (דומיין) משלך ואף שירות אחסון לאתר.
2. בשלב ההרשמה הראשונית שלח כתובת של אתר שלך עם תכנים באנגלית (במידה ויש לך אתר כזה) מכיוון שהעורכים של גוגל בשלב זה אינם דוברי עברית. והאתר שתציג להם עלול להראות משובש מבחינת הקידוד ועלול להביא לדחיית הבקשה.
3. אם האתר שלך חדש, דאג עוד לפני משלוח הבקשה לעצבו ולהכניס אליו תכנים, אתרים עם דף אחד או שניים או אתרים בבנייה או אתרים שאינם פעילים, לא יתקבלו לתוכנית גוגל אדסנס.
4. זכור כי הצטרפות לתוכנית גוגל אדסנס, הינה בעצם סוג של שותפות בין אתרך לחברת גוגל, על כן חשוב להם כי אתרך יהיה ייצוגי והולם, על מנת שהם לא יאבדו מפרסמים. חשוב מנקודת מבטו של מפרסם האם היית רוצה לפרסם באתר שנראה עלוב ומקושקש?
לאחר 48-24 שעות תוכל לדעת אם האתר שלך התקבל כשותף בתוכנית גוגל אדסנס או שמא הוא נדחה.

האתר שלי נדחה מה עושים?
דחייה לאו דווקא מצביעה על אתר שמעוצב גרוע או שהממשקים בו מסורבלים ולא ידידותיים בכלל. יתכנו עוד סיבות לדחייה.
האם האתר שלך הוא דף קורות חיים בו יש פרטים רק עליך? אתר כזה למשל לא יעניין את המפרסמים בגוגל. בגוגל מעוניינים באתרים עם נושא כללי מסויים, ועם מידע רב באותו "נושא".
האם האתר שלך מכיל לפחות 10-15 דפים ? האם הוא מאורגן וללא "קישורים מתים" שלא מובילים לשום מקום?
האם יש לך תכנים ייחודיים? או שבאתרך ישנם רק קישורים לאתרים אחרים ברשת.
האם אתרך הוא "העתק מדוייק" של אתר אחר ברשת? אומרים שגוגל יכולה לזהות העתקה של תכנים מאתר לאתר.
נסה לשפר את התכנים ואת הטעון שיפור ולשלוח לאחר מספר חודשים שוב בקשת הצטרפות.