יום שלישי, נובמבר 29, 2005

כמה מרוויחים ממודעות אדסנס?

בעלי אתרים המנהלים קמפיינים בגוגל אדוורדס משלמים לגוגל עבור כל הקלקה על המודעה שלהם, כשאתה כבעל אתר מצטרף לתוכנית גוגל אדסנס אתה מקבל מגוגל קוד HTML אותו אתה מכניס לאתר האינטרנט שלך, כשהגולשים שלך מקליקים על מודעת המילים גוגל מחייב את המפרסם ומפריש אליך אחוז נכבד מהרווחים, כמה בדיוק? יש כאלו הגורסים כי גוגל משלמת יותר מ 50% , הסכומים מחושבים בנוסחה מיוחדת הלוקחת בחשבון את הסכום שאותו מהפרסם קבע כסכום מקסימלי להקלקה וישנם פרמטרים נוספים הקשורים לכמות החשיפות ואחוז הקלקות הכולל, ברגע שחשבון האדסנס שלך מגיע לסכום מצטבר של $100 תקבל את הצ'ק בדואר.




אם נניח הרווחת היום $16.60 והיו לך 21 הקלקות, ניתן לחלק את הסכום במספר ההקלקות ולקבל את הממוצע של העמלה לכל הקלקה במקרה הזה היא: 79 סנט (כמעט 4 שקלים לקליק !)

google Adsense

העמלות שגוגל תשלם לך עבור ההקלקות אינם קבועות וכמו שהזכרתי קודם תלויות בפרמטרים שונים, גוגל לא מגלה את האחוז ו/או את הנוסחה המדיוקת של קביעת העמלות לתשלום זאת על מנת לצמצם מקרים של הונאה, שמעתי כי הסכומים נעים בין 2 סנט ל $30 עבור הקלקה.
עם זאת תמיד תוכל להכנס לחשבון גוגל אדסנס שלך ולבדוק ביוק כמה קיבלת עבור כל הקלקה. בכל יום, שבוע, חודש. מאחר ומערכת האדסנס היא תלוית מילות מפתח, יש סבירות גבוהה שמודעות בהם מפרסמים מתחרים בינהם על מילות מפתח, ישולמו סכומים גבוהים יותר ממודעות שבהם אין תחרות על מילות מפתח.

לסיכום: סכום העמלות תלוי ברובו בכמות התעבורה באתרך, ההתאמה של המודעות לקהל המבקרים באתרך, מיקום מודעות האדסנס בדפי האתר וכמובן המחיר שהמפרסם הקציב לכל קליק.


בתמונה צילום מסך של חשבון אדסנס של בחור צעיר, בלוגר במשרה מלאה שהרוויח בחודש מאי 2005 סכום של $14,436.45 לא מאמין? בקר באתר שלו


איך זה עובד בדיוק?>>>>